dimanche 24 janvier 2016



ITXURA FISIKOA ETA
PUBLIZITATEA

Itxura fisikoa publizitatean?




Iragarki honetan ikusi daitekeen bezala, garrantzi handiagoa ematen zaie agertzen diren emakumeari eta gizonari saldu nahi duten produktua baino. Iragarkiaren amaierararte ez da ateratzen saldu nahi duten kolonia.

2.- Zeintzuk dira baloreak?
Iragarkian: edertasuna eta gaztetasuna dira baloreak.

3.- Zeintzuk dira nerabeen baloreak eta erreferenteak?
Orain modara joatea asko baloratzen da. Adibidez, legginak eta adidas super star zapatillak asko eramaten dira.


  Zergatik? Nork esaten du zer dagoen modan eta zer ez?
Nerabeen erreferenteak futbolari famatuak, abeslariak eta aktore famatuak dira.
Zergatik dira hauek gazteen modak eta erreferenteak?
Pertsona askok pentsatzen dute moda aldizkariak eta diseinugileak markatzen dutela baina hori ez da horrela. Modan dagoena kontsumitzaileak erabakitzen dute. Bloggerak erabakitzen dute ser dagoen modan eta kontsumitzaileek haiek esaten dutena erosten dute. Batzuetan, haien gustoekin markatzen dute eta beste batzuetan, markekin dituzten kontratueigaitik.

NIRE IRITZIA

Jendeak, itxura fisikoa asko baloratzen du eta beste pertsonak janzkeraren arabera epaitzen dituzte. Nire ustez hau ez litzateke horrela izan behar, bakoitzak bere estiloarekin jantzi beharko litzateke inork ezer esan gabe. Nire baloreak berdintasuna eta izaera dira. Benetan uste duzue kanpoko itxura barrukoa baino garrantzitsuagoa dela?



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire