vendredi 22 janvier 2016

Itxura fisikoa publizitatean




ITXURA FISIKOA PUBLIZITATEAN


                1-  Itxura fisikoa publizitatean?
                
                




  Ikusten duzuenes, iragarki onetan, dirudi gorputz bat saldu nahi dutela, ez kolonia. Beti bezala oso mutil guapoa eta tabletarekin ateratzen da, eta ikusi duzuenes, kolonia iragarkiaren asken 5 segunduetan agertzen da. Horrela zer esaten dute? Denek euki behar dutela horrelako tableta eta argal egon?


                  2-  Zeintzuk dira iragarkiaren baloreak?          


Iragarkien baloreak edertasuna,argaltasuna... eta habarrak dira. Gaur egun, gazteen artean hori delako baloratzen den bakarra. Horain gendea ez du barrukoa baloratzen, dirudi, pertsona ona izatea ez duela importa.

                   3- Nire iritzia


Niretzat horrelako iragarkiak gehiegi jartzen dira. Askenean lortzen dena da gendea aien burua ez maitatzea eta denek pentzatzea itxusiak direla. Gainera gende gaihenak ez dute gorputz horiek eta telebiztan,iragarkietan...ez dira agertzen. Horain gendea ez du barrukoa baloratzen, askarrak, pertsona onak eta abar.
     

                         
                   
                    4- Zeintzuk dira nerabeen  erreferentziak?


Gaur egun, nerabeen erreferentziak pertsonetan abeslariak edo aktoreak izaten dira. Kirolak ere oso baloreatuak dira nerabeen artean,messi,cristiano...

Dendak ere daude famatuagoak nerabeen artean, eta dendetan produktoak.

Resultado de imagen de chamarra hollister azul marino

     

produkto hau HOLLISTER dendakoa da eta oso famatua da.


Resultado de imagen de airfox

                                     

  zapata hauek airfox deitzen dira, NIKE marka egiten ditu eta gazte pilo dituzte.                                            




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire